Internetsivustoa, mobiililaitteita ja sovelluksia koskevia kysymyksiä
Olemme sitoutuneet tarjoamaan positiivisen matkakokemuksen kaikille matkustajille. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset matkaa koskevia erityisjärjestelyjä, ota yhteyttä verkon kautta tai soita numeroon +1 800 433 7300. Kuulo- ja puherajoitteiset pääsevät käyttämään NRS-avustuspalvelua valitsemalla numeron 711 (vain Yhdysvalloissa).
Voit todella nauttia lennostasi, sillä tarjolla on uusia ja uudistettuja lentokoneita, maukkaita välipaloja ja aterioita, entistä parempi lennon aikainen Wi-Fi-yhteys ja laaja viihdevalikoima. Katso mitä meillä on tarjolla.
Apua autoihin, hotelleihin ja tai aktiviteetteihin liittyvissä asioissa
Kyllä voit, vaihtoehtoja on paljon:
Kyllä. Voit käyttää AAdvantage-maileja hotelliöiden tai vuokra-autojen maksamiseen.
Voit ostaa AAdvantage-maileilla myös lomapaketteja.
Voit perua varauksesi verkossa. Autonvuokrauksista ei peritä perumismaksuja.
Valitse Cars-sivun yläreunasta välilehti My Cars. Merkitse etunimesi, sukunimesi ja varausnumero ja mene varaussivulle klikkaamalla "Go". Sitten voit perua varauksen klikkaamalla sivun alareunassa olevaa painiketta "Cancel this rental".
Jos sinun pitää muuttaa varausta, peru se ja varaa uusi auto. Autonvuokrauksista ei peritä perumismaksuja. Vinkki: Varaa uusi auto ennen kuin perut vanhan varauksen siltä varalta, että saatavuus on muuttunut.
Ota yhteyttä autoasioissa auttavan tukipalveluun.
Kyllä. Voit hallita hotellivaraustasi verkossa.
Hotellivaraukset perustuvat saatavuuteen ja niitä koskevat perumismaksut, jotka voivat olla jopa koko ostohinnan suuruisia.
Ota yhteyttä hotelliasioissa auttavaan tukipalveluun.
Valitse yläpalkin kohdasta "Plan Travel" kohta "Cruise".
Et voi. Meillä ei ole tarjolla lento- ja laivamatkoja sisältäviä paketteja. Lentomatka ja risteily pitää ostaa erikseen. Valitse lennot, joilla aika riittää seuraaviin: