Kuitit ja hyvitykset

Älä huoli, lippusi arvo on suojattu

Jos lentosi on peruttu, voit käyttää käyttämättömän lipun ja istumapaikkamaksun arvoa varatessasi uutta lentoa. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin, joka sisältää ohjeet lennon uudelleenvaraamiseen.

Olemme saaneet useita hyvityspyyntöjä, joten vastausaikamme on tällä hetkellä valitettavasti tavallista pidempi. Jos lippusi on hyvitettävissä, sinun pitäisi saada meiltä vastaus seitsemän päivän kuluessa.

Kuitit

Pyydä kuitti lentolipuista, lisämaksuista ja palveluista, kuten istumapaikoista. Kuitit ovat saatavilla 24 tuntia ostoksesi tai muutoksesi jälkeen enintään 18 kuukauden ajan.

Kuitit lentolipuista ja lisämaksuista

Pyydä kuitti lennon aikana tehdyistä ostoksista. Myyntitapahtumat ovat saatavilla 72 tuntia lennon jälkeen enintään kuuden kuukauden ajan.

Kuitit koneessa tehdyistä ostoksista

Hyvitykset (pyyntö tai tilanteen tarkistus)

Jos olet ostanut lentolippusi tai siihen liittyvät matkatuotteet ja -palvelut American Airlinesin kautta, voit pyytää hyvityksen tai tarkistaa hyvityksesi tilan.

Jos ostit lentolipun matkatoimistosta tai joltain muulta sivustolta, pyydä sieltä hyvitystä koskevia ohjeita.

Rahti- ja prioriteettipakettipalvelut

Jos toimituksesi vaurioituu tai häviää, ota yhteyttä American Airlinesin rahtiosastoon vaateen tekemistä varten.

Ota yhteyttä American Airlinesin rahtiasiakaspalveluun Avaa toisen sivuston uuteen ikkunaan, joka ei ehkä ole käytettävyysohjeiden mukainen

Tarvitsetko vielä apua?

Lähetä meille kirje tai faksi

Osoite:

American Airlines Attention: Passenger Refunds 4000 E. Sky Harbor Blvd. Phoenix, AZ 85034

Faksi:

800 892 3447 (Yhdysvallat) 
480 693 2759 (kansainvälinen)

Muista sisällyttää seuraavat:

  • matkustajien nimet
  • sähköpostiosoite tai postiosoite Yhdysvalloissa
  • pyynnön syy
  • kuitit
  • lentolippujen numerot
  • matkustuspäivämäärä
  • lähtö- ja kohdekaupungit.