Kuitit ja hyvitykset

Kuitit

Voit pyytää kuittia lennon aikana tehdyistä ostoksista sekä lentolipuista ja lisämaksuista. Myyntitapahtumat ovat saatavilla 72 tuntia lennon jälkeen enintään 9 kuukauden ajan.

Hyvitykset (pyyntö tai tilanteen tarkistus)

Lippuja, istumapaikkoja, lisämaksuja ja muita asioita koskevat hyvitykset.

Mikä oikeuttaa saamaan hyvityksen?

Jos ostit lipun suoraan American Airlinesilta, voit pyytää hyvityksen seuraavissa tapauksissa:

  • matkatavaramaksut
  • lemmikkieläinmaksut.
  • Prioriteetti
  • Preferred Seat -istumapaikat
  • Main Cabin Extra -istumapaikat
  • Saman päivän lentoon tehtävä muutos
  • Kuolleen matkustajan lippu

Jos ostit lentolipun matkatoimistosta tai joltain muulta sivustolta, pyydä sieltä hyvitystä koskevia ohjeita.

Hyvitykset Opens another site in a new window that may not meet accessibility guidelines

Rahti- ja prioriteettipakettipalvelut

Jos toimituksesi vaurioituu tai häviää, ota yhteyttä American Airlinesin rahtiosastoon vaateen tekemistä varten.

Ota yhteyttä American Airlinesin rahtiasiakaspalveluun Opens another site in a new window that may not meet accessibility guidelines

Tarvitsetko vielä apua?

Lähetä meille kirje, faksi tai sähköpostiviesti

Osoite:

American Airlines
 Attention: Passenger Refunds
4000 E. Sky Harbor Blvd.
Phoenix, AZ 85034

Faksi:

800 892 3447 (Yhdysvallat) 
480 693 2759 (kansainvälinen)

Sähköposti:

Hyvitykset Opens another site in a new window that may not meet accessibility guidelines

Muista sisällyttää seuraavat:

  • Matkustajien nimet
  • sähköpostiosoite tai postiosoite Yhdysvalloissa
  • pyynnön syy
  • Kuitit
  • Lentolippujen numerot
  • matkustuspäivämäärä
  • Lähtö- ja kohdekaupungit