Ota yhteyttä Americaniin
Säästä aikaa verkossa
Verkossa tai Americanin sovelluksessa voit hoitaa monia tavallisesti puhelimitse tehtäviä asioita. Se on helppoa ja kätevää – etsi vain matkasi käyttämällä 6 merkin pituista vahvistuskoodiasi tai kirjautumalla AAdvantage®-tilillesi.
Esimerkiksi nämä asiat voit hoitaa verkossa:
- Varaa, muuta tai peruuta matkasi
- Tee matkasi lähtöselvitys
- Lisää ruumaan meneviä matkatavaroita
- Valitse istumapaikka
- Lataa tarkastuskorttisi
- Lisää lisäpalveluita, kuten pyörätuoli, sylilapsi, avustajakoira tai käsimatkatavarana kuljetettava lemmikki (vain Yhdysvaltain sisäisillä lennoilla)
Verkkotyökalujemme avulla voit hallita matkaasi haluamallasi tavalla ilman, että sinun tarvitsee soittaa meille.
Saat kaikki tarvitsemasi tiedot
Suosittuja aiheita
AAdvantage®-ohjelma
Tuotteet ja ohjelmat
Tarvitsetko vielä apua?
Katso meille usein esitetyt kysymykset
- Yleisiä AAdvantage®-ohjelmasta esitettyjä kysymyksiä
- Asiakaspalvelusta yleisimmin esitettyjä kysymyksiä
- Yleisimpiä kysymyksiä varauksista ja lentolipuista
- Katso kaikki kysymykset ja vastaukset
Lähetä meille sähköpostia
Soita meille
Tule tapaamaan meitä
Ilmoita välikohtauksista lennolla
Olemme sitoutuneet tarjoamaan turvallisen ja kunnioittavan ympäristön kaikille matkustajille ja lentohenkilökunnan jäsenille.
American Airlines ei suvaitse sopimatonta käytöstä lennolla. Jos havaitset tai kohtaat sopimatonta käytöstä, mukaan lukien seksuaaliset väärinkäytökset, ilmoita asiasta mahdollisimman pian.
Voit ilmoittaa asiasta seuraavasti:
- Ilmoita lentoemännälle tai stuertille välittömästi, jos olet lentokoneessa
- Ilmoita lentoaseman työntekijälle portilla
- Ilmoituksen lähettäminen verkossa
Lennätkö kumppanilentoyhtiöllä?
Löydä hyödyllisiä tietoja matkallesi, jos se sisältää vähintään yhden lennon kumppanilentoyhtiöillämme.